sejauh ku melangkah

semakin jauh ku melangkah..semakin banyak cabaran mendatang

Winter Trip..Jordan,Syria and Turkey

Minggu ni memang mendebarkan. Walaupun paper aku selang2, tapi kalau sehari ada 2paper exam macam nak mati je rasa. Kitab pun boleh khatam 2,3 kali. Punya la hebat aku ni bila time peksa. Mudah2an Allah swt memudahkan dan memberi kejayaan kepada diriku dan ikhwah yang lain dalam 'ikhtibar' kali ni.
Tak tau nak tulis apa, hari ni aku break sat 4 hari. Sempat la nak ulangkaji skit2. Dan insyaAllah next week we'll leaving for Jordan, Syria and maybe Turkey, another winter trip. dan jugak kalau sempat nak ke Egypt tgk adikku yang tersayang kat sana, apa la dia buat musim2 sejuk ni ya..lena ja kot. Depa kat nak p amik gambaq kat kilang coklat yang paling glamor kat Turkey tu nama dia ULKER (disebut 'yulker'). Punya la berdebar2 tunggu passport dari deanship, akhirnya dapat jugak.
Bukan senang nak jalan2 makan angin ni. Dulu masa tahun 1 aku dah sampai Mesir. Orang lain tak pandai lagi nak berjalan, aku dah makan angin sana sini dengan Abg Siraj.
Kalau ikutkan hati nak ja aku p jalan sampai Manchester sana. Buleh tgk Man Utd main kat old trafford. Harap2nya perjalanan kali ni dapat beri sedikit manfaat yang berguna dan pada masa yang sama mengembara melihat alam ciptaan Allah..
Nanti mesti ada org mintak hadiah atau ole-ole turkey..nak kena p sendiri la..huhu..

2 ulasan:

Abu Yasir 4 Februari 2009 pada 1:58 PG  

Aku cadang hang jalan2 x yah naik kenderaan, pakai kaki ja. Balik nnti mau slim cam pokmad.... Baru berbaloi jalan....

Syarifah Zurina Syed Salim 8 Februari 2009 pada 5:28 PTG  

Wah! Seronoknya bleh p makan angin. Nnt bleh la share experience kat sana. Slamat bermusafir...