sejauh ku melangkah

semakin jauh ku melangkah..semakin banyak cabaran mendatang

Tempoh Bertenang Dah Tamat


Salam..


Hari ni baru la rasa lega sikit dan kembali bujang buat sementara waktu. Mesti pembaca setia blog aku yang cantik ni dah tak sabar - sabar nak tengok gambar kahwin. Esok aku akan berangkat ke Kemboja dan selama lebih kurang juga aku akan kembali bujang. Hari ni pagi - pagi lagi aku keluar hantar isteri ke sekolah, maklum lah cikgu. Aku je menganggur lagi..


Alhamdulillah majlis perkahwinan kami berjalan dengan lancar. Hari ni genap seminggu aku jadi suami orang. Dalam seminggu ada juga 2,3 perkara yang memerlukan aku berfikir dan membuat keputusan yang tepat sebagai suami dan ketua. Keluarga cukup memahami dan sangat - sangat memberi support yang membuatkan aku tenang seketika.


Gambar - gambar majlis perkahwinan belum lagi boleh dimasukkan sebab jurukamera yang dilantik belum menghantarkannya ke rumah. Photographer profesional pulak tu, bukan senang nak cari oooo..


Aku dinikahkan pada hari sabtu 18 Julai yang lalu. Pukul 1130 pagi imam masjid Kg Sg Baru dah siap sedia. Aku pun melangkah dengan penuh gagah bersalaman dengan tok imam yang segak bergaya. Alhamdulillah tidak punyai apa - apa halangan dan dalam masa beberapa minit ja dah selesai. Senang je rupanya akad nikah ni, dulu aku pernah tengok orang akad nikah susah sangat.


Aku mengharapkan barakah dari Allah sentiasa melimpahi rumahtangga kami sehingga syurga nanti..Ameeen

1 ulasan:

rijal_iqtisad 29 Julai 2009 7:30 PG  

Salam,
Awat gambar kepala ja, tak nak tunjuk gambar perut ka? Hehe, baru kawin dua minggu tapi badan macam dah 8 bulan.....