sejauh ku melangkah

semakin jauh ku melangkah..semakin banyak cabaran mendatang

Salam Dari İstanbul

Dah lama tak onlıne dan tgk blog ni. ada la lebih kurang seminggu lebih jugak la kot tak online. Hatı meronta - ronta nak tulis sikit catatan untuk Ibuku yang tercinta yang mesti menantı2 cerita darı aku. Dalam seminggu ni memang terputus sat hubungan sebab henpon dah abis kredit. kalau org hantar SMS aku senyum ja la kat henpon tu, tak leh nak jawab.

..

Malam ni aku di Istanbul, Turkiye. Alhamdulillah selepas perjalanan yang panjang dan menarik akhırnya sampai jugak kami dı Kota Istanbul. 2hari lepas di Ankara, menumpang tidur di rumah Penasihat Kedutaan Malaysia di Turki. Kena pulak salji turun tak hentı2, padan muka kami yang nak sangat salji sampai nak demam main salji. Tima kasih yang tak terhingga kepada Tuan Badli Sham di Kedutaan Malaysıa Turki yang melayan kami di sana. Kami bertolak ke İstanbul naik keretapi yang perjalanannya lebih kurang macam dari KL ke Sungai Petani.

..

InsyaAllah mungkın 2,3 harı kami akan jalan dan pusing puas2 kat Istanbul ni, pastu akan berangkat pulang ke Madinah. Dah mula rasa bibit kerinduan pada Mescit Nabavi. Doakan perjalanan yang selamat dan berkat..ameen

8.36 pm
From Istanbul, Turkiye

0 ulasan: